Saturday, July 24, 2010

GCB



















Tried this new burger last Tuesday with KLeong and Carmen.
I asked KokLeonng to help me to buy for me as he'll reach there 1st.
I was shocked when he told me its RM12 for this set! ~(O.O)~

It is claimed to have the whole chicken thigh sandwiched in between the sesame sprinkled bread.
Dunked in pepper sauce after its grilled.
























*cant get the right orientation for this pic..(=.=)'''

Its worth the try but not the price.
Still think Zinger Burger is better, so much better.

.................................................................................................

~~我的胡言乱语~~

曾经以为人心说变就变 后来发现是真的
除了自己亲身体验到之外
还从朋友身上看的清清楚楚

两个多月前才跟我说放不下一个他喜欢了很久的人
几天前突然又跟我说他有了新的
刚认识几个月 非常有默契 说是互相相爱
但是他觉得很害怕 因为他们之间 有个很大的问题
不过 从他的声音里 我听得出 开心和希望

今天听到他在电话里哭到很惨
说对方要跟他分手了
他不懂为什么
我也不懂该跟他说什么
如果是以前的我
我一定会跟他说一大堆 有的没的
但是现在的我 脑海一片空白
傻了几秒过后
说一些能让他平静下来的话
自己心里很清楚 那些话根本起不了作用
最后 还是让他一个人去面对

真的搞不懂爱情这东西
只觉得它很可怕~~

No comments: